
У столиці запрацював новий сервіс — чат-бот єОпора, запуск якого ініціювала Київська міська військова адміністрація. Сервіс створений для допомоги людям, чиє житло постраждало від війни, а також для тих, хто був вимушений залишити дім і знайшов прихисток у столиці.
Міністерство розвитку громад та територій України підтримало цей важливий крок та приєдналось до подальшої інтеграції сервісу у національну платформу єОпора, яка нині розробляється.
«Не залишайся наодинці з наслідками воєнного злочину! У тебе єОпора» – слова, які бачить користувач, коли вперше відкриває чат-бот.
Як наголосив Віцепрем’єр-міністр з відновлення України – Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба, важливо, щоб в критичний момент люди могли миттєво отримати важливі контакти, покрокові алгоритми дій і швидко зорієнтуватися у складній ситуації.
«Київ неодноразово перебував під комбінованими російськими атаками. У критичні моменти, коли люди відчувають розгубленість і вразливість, важливо мати своєчасну та широку підтримку. Наше завдання — щоб ніхто не залишався сам на сам із проблемами та мав максимальний доступ до життєво необхідної інформації.
Дієві та перевірені практики важливо масштабувати, тому подальші плани — розширити дію сервісу на інші регіони України», — зазначив Олексій Кулеба.
єОпора — це відкритий майданчик і зручний навігатор, який об’єднує державні та недержавні ініціативи, міжнародні організації та благодійні фонди. Усе потрібне зібрано в одному місці, щоб людям було простіше орієнтуватися та отримувати допомогу.
Що пропонує чат-бот єОпора:
- покрокові інструкції дій у надзвичайних ситуаціях, зокрема під час ворожих атак;
- контакти районних штабів, які розгортаються після обстрілів;
- інформацію про державні програми, зокрема єВідновлення, а також про підтримку від міста Києва і міжнародних фондів;
- контакти організацій, що надають безоплатну правову та психологічну допомогу;
- поради та довідкову інформацію для адаптації внутрішньо переміщених осіб у столиці.
У Київській міській військовій адміністрації впевнені, що Чат-бот стане корисним не лише безпосередньо після атаки. Він допоможе киянам і тим, хто знайшов прихисток у столиці краще орієнтуватися у системі підтримки та легше долати побутові виклики.
Скористатися чат-ботом можна у Telegram за посиланням: @eopora_bot або https://t.me/eopora_bot