У березні на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшло понад 50 тисяч звернень

Зокрема, оператори гарячої лінії з кризових питань 1548 прийняли близько 30 тисяч дзвінків. Також вони надали відповіді на більш ніж 7 тисяч звернень, які надійшли через месенджери.

Крім того, протягом минулого місяця співробітники кол-центру Мінреінтеграції опрацювали понад 6 тисяч дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО.

Серед питань, з якими громадяни найчастіше зверталися на ці гарячі лінії Мінреінтеграції: виплата державної допомоги внутрішнім переселенцям, грошова допомога від міжнародних організацій, отримання гуманітарної та правової допомоги, виплата компенсацій власникам житла, які безкоштовно прихистили ВПО.

Також протягом березня оператори гарячої лінії Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції прийняли більш ніж 7 тисяч дзвінків.

Нагадаємо, що зателефонувати на цілодобову гарячу лінію із кризового реагування можна за коротким номером: 1548. Або написати у месенджери WhatsApp/Telegram/Viber на номер: (096) 078-84-33.

Також звернення приймаються:

• за допомогою вебпорталу гарячої лінії 1548;

• через чат-бот у Telegram @1548_MinRe_bot;

• через електронну скриньку: 1548@minre.gov.ua.

Звернутися на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО можна за номером: (066) 813-62-39.

Зателефонувати на гарячу лінію НІБ – за номерами: 1648 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону).