У листопаді на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшла понад 31 тисяча звернень

Зокрема, оператори гарячої лінії з кризових питань 1548 прийняли майже 12 тисяч дзвінків. Також вони надали відповіді на понад 6 тисяч звернень, які надійшли через месенджери.

Крім того, протягом минулого місяця співробітники кол-центру Мінреінтеграції опрацювали близько 4 тисяч дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО.

Серед питань, з якими громадяни найчастіше зверталися на гарячі лінії Мінреінтеграції:

• виплата державної допомоги внутрішнім переселенцям;

• фінансова допомога на придбання твердого побутового палива для вразливих категорій населення прифронтових територій;

• отримання правової, гуманітарної та соціальної допомоги;

• грошова допомога від міжнародних організацій;

• виплата компенсацій власникам житла, які безоплатно прихистили ВПО.

Також протягом листопада оператори гарячої лінії Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції прийняли більш ніж 9 тисяч дзвінків.

Нагадуємо, що зателефонувати на цілодобову гарячу лінію з кризового реагування можна за коротким номером 1548 або написати у месенджери WhatsApp/Telegram/Viber на номер: (096) 078-84-33.

Крім того, звернення приймаються:

• за допомогою вебпорталу гарячої лінії 1548;

• через чат-бот у Telegram 1548_MinRe_bot;

• через електронну скриньку: 1548@minre.gov.ua.

Звернутися на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО можна за номером: (066) 813-62-39.

Зателефонувати на гарячу лінію НІБ — за номерами: 1648 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону).