Зокрема, оператори гарячої лінії з кризових питань 1548 прийняли майже 12 тисяч дзвінків. Також вони надали відповіді на понад 6 тисяч звернень, які надійшли через месенджери.
Крім того, протягом минулого місяця співробітники кол-центру Мінреінтеграції опрацювали близько 4 тисяч дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО.
Серед питань, з якими громадяни найчастіше зверталися на гарячі лінії Мінреінтеграції:
• виплата державної допомоги внутрішнім переселенцям;
• фінансова допомога на придбання твердого побутового палива для вразливих категорій населення прифронтових територій;
• отримання правової, гуманітарної та соціальної допомоги;
• грошова допомога від міжнародних організацій;
• виплата компенсацій власникам житла, які безоплатно прихистили ВПО.
Також протягом листопада оператори гарячої лінії Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції прийняли більш ніж 9 тисяч дзвінків.
Нагадуємо, що зателефонувати на цілодобову гарячу лінію з кризового реагування можна за коротким номером 1548 або написати у месенджери WhatsApp/Telegram/Viber на номер: (096) 078-84-33.
Крім того, звернення приймаються:
• за допомогою вебпорталу гарячої лінії 1548;
• через чат-бот у Telegram 1548_MinRe_bot;
• через електронну скриньку: 1548@minre.gov.ua.
Звернутися на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО можна за номером: (066) 813-62-39.
Зателефонувати на гарячу лінію НІБ — за номерами: 1648 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону).