Цілодобова Гаряча лінія з кризових питань 1548

Цілодобова 24/7 «Гаряча лінія» з кризових питань 15-48 (з-за кордону, ТОТ, Viber/WhatsApp/Telegram) – +38 (096) 078-84-33

Одним із важливих пріоритетів у роботі підприємства є розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу з представниками влади.
Функціонування «Гарячої лінії» Мінреінтеграції з кризових питань спрямовано на координацію зусиль з надання допомоги громадянам України постраждалим внаслідок широмасшабного вторгнення країни агресора та направлено на відновлення порушених прав громадян.

Операторами “Гарячої лінії” на постійній основі надаються консультації, роз’яснення, здійснюється прийомом звернень та забезпечується їх передача для подальшого розгляду відповідною обласною військовою адміністрацією

Спеціалісти «Гарячої лінії» постійно на зв’язку з метою надання інформаційно-консультаційної допомоги та надання вичерпної інформації для розв’язання нагальних питань у будь-який час.

На «Гарячій лінії 15-48» працює команда, яка відповідає на запитання щодо:

  • Евакуації цивільного населення з небезпечних регіонів України;
  • Надання гуманітарної допомоги в місцях компактного поселення (МКП) внутрішньо переміщених осіб (ВПО);
  • Надання фінансової підтримки постраждалому населенню України з боку неурядових Міжнародних організацій.
  • Оформлення статусу ВПО;
  • Отримання гуманітарної допомоги на регіональному рівні;
  • Отримання соціальної допомоги на проживання для ВПО від держави;
  • Статус територій, де ведуться бойові дії, або тих, які знаходять в тимчасової окупації чи в оточенні (блокуванні);
  • Отримання виплат грошової допомоги мешканцям деокупованих територій України (ДОТ);
  • Отримання виплат громадянам, які евакуювалися з небезпечних територій України;
  • Координації компенсації власникам квартир та будинків, які безкоштовно прихистили ВПО;
  • Координації та надання номерів організацій, волонтерів та правової допомоги для ВПО.
  • Реєстрація та оперативне реагування на звернення щодо примусового виселення ВПО.

Для відповідної реєстрації та подальшого розгляду звернення громадянин/ка надає наступну інформацію:

  • Згоду на обробку персональних даних;
  • Прізвище, ім’я та по-батькові (ПІБ);
  • Контактний номер телефону та адресу електронної пошти;
  • Індивідуальний податковий номер (ІПН) за наявності;
  • Номер довідки ВПО з вказанням дати видачі довідки (за наявності);
  • Область, район та назву населеного пункту (місто/селище міського типу/село тощо) звідки перемістився ВПО;
  • Область, район та назву населеного пункту (місто/селище міського типу/село тощо), з обов’язковим вказанням вулиці, номеру будинку та квартири, де фактично зараз мешкає особа;
  • Коротко описати суть проблеми (евакуація, затримка з виплатами, ненадання гуманітарної допомого тощо).