Цілодобова 24/7 «Гаряча лінія» з кризових питань 15-48 (з-за кордону, ТОТ, Viber/WhatsApp/Telegram) – +38 (096) 078-84-33
Одним із важливих пріоритетів у роботі підприємства є розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу з представниками влади.
Функціонування «Гарячої лінії» з кризових питань спрямовано на координацію зусиль з надання допомоги громадянам України постраждалим внаслідок широкомасштабного вторгнення країни агресора та направлено на відновлення порушених прав громадян.
Операторами “Гарячої лінії” на постійній основі надаються консультації, роз’яснення, здійснюється прийом звернень та забезпечується їх передача для подальшого розгляду відповідною обласною військовою адміністрацією
Спеціалісти «Гарячої лінії» постійно на зв’язку з метою надання інформаційно-консультаційної допомоги та надання вичерпної інформації для розв’язання нагальних питань у будь-який час.
На «Гарячій лінії 15-48» працює команда, яка відповідає на запитання щодо:
- прийом заявок/консультація щодо евакуації з небезпечних регіонів України;
- надання інформації щодо переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 376 від 28.02.2025р. (зі змінами);
- консультація щодо розміщення в місцях тимчасового проживання після евакуації з небезпечних регіонів України, а також, реєстрація звернень громадян у разі примусового виселення ВПО з таких місць;
- надання інформації щодо отримання грошової допомоги сім’ям військовополонених у розмірі 100 тис. грн.;
- алгоритм отримання довідки ВПО, а також заяви на грошову допомогу на проживання ВПО;
- працевлаштування ВПО;
- законність скасування грошової допомоги на проживання ВПО;
- факти незаконного заселення сторонніх осіб у житло українців на ТОТ, а також про осіб, причетних до таких дій.
Для відповідної реєстрації та подальшого розгляду звернення громадянин/ка надає наступну інформацію:
- Згоду на обробку персональних даних;
- Прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ);
- Контактний номер телефону та адресу електронної пошти;
- Індивідуальний податковий номер (ІПН) за наявності;
- Номер довідки ВПО з вказанням дати видачі довідки (за наявності);
- Область, район та назву населеного пункту (місто/селище/село тощо) звідки перемістився ВПО;
- Область, район та назву населеного пункту (місто/селище/село тощо), з обов’язковим вказанням вулиці, номеру будинку та квартири, де фактично зараз мешкає особа;
- Коротко описати суть проблеми (евакуація, затримка з виплатами, ненадання гуманітарної допомоги тощо).