Цілодобова Гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО

Цілодобова 24/7 «Гаряча лінія» Уповноваженого з питань внутрішньо – переміщених осіб, телефон: +38 (066) 813-62-39

Функціонування гарячої лінії Уповноваженого з питань ВПО спрямовано на надання допомоги громадянам, а також аналіз стану дотримання прав і свобод людини та громадянина, які проживають на тимчасово окупованих територіях України та/або прилеглих до них територіях. Її діяльність важлива для виявлення проблем і потреб громадян, які зазнали негативного впливу в результаті агресії та повномасштабною війною з рф.

Робота гарячої лінії Уповноваженого з питань ВПО дає можливість Секретаріату Уповноваженого з питань ВПО збирати та аналізувати інформацію для прийняття відповідних змін і розроблення довгострокових рішень, з якими стикаються ВПО.

Гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО працює для мільйонів людей, які потребують кваліфікованої та оперативної допомоги у вирішенні нагальних питань, пов’язаних із переміщенням унаслідок агресії та повномасштабною війною рф проти України.

Оператори «Гарячої лінії» Уповноваженого з питань ВПО виконують наступні функції:

  • Надають консультації громадянам, які звернулися на гарячу лінію;
  • Здійснюють пошук необхідної інформації з питань, що належать до їхньої компетенції;
  • Пропонують оптимальні рішення щодо вирішення проблем громадян;
  • За необхідністю здійснюють реєстрацію звернення для подальшого розгляду відповідним органом виконавчої влади.

Для відповідної реєстрації та подальшого розгляду звернення громадянин/ка надає наступну інформацію:

  • Згоду на обробку персональних даних;
  • Прізвище, ім’я та по-батькові (ПІБ);
  • Контактний номер телефону та адресу електронної пошти;
  • Індивідуальний податковий номер (ІПН) за наявності;
  • Номер довідки ВПО з вказанням дати видачі довідки (за наявності);
  • Область, район та назву населеного пункту (місто/селище міського типу/село тощо) звідки перемістився ВПО;
  • Область, район та назву населеного пункту (місто/селище міського типу/село тощо), з обов’язковим вказанням вулиці, номеру будинку та квартири, де фактично зараз мешкає особа;
  • Коротко описати суть проблеми (евакуація, затримка з виплатами, ненадання гуманітарної допомоги тощо).